środa, 8 stycznia 2014

Pożegnanie z blogspotem oraz zaproszenie na na nową stronę

No i nadszedł nareszcie ten wielki moment, na który tak długo czekałam !!!

 

 


Jak już wspominałam Wam w życzeniach na Nowy 2014 Rok, zajdą pewne zmiany... a mianowicie żegnam się z blogspotem!

Nie, nie żegnam się z Wami całkowicie, nie myślcie sobie, że tak szybko zrezygnowałam z prowadzenia bloga ;-) W końcu mam go dopiero od października.

Postanowiłam pójść trochę dalej, rozwinąć skrzydła, powalczyć o lepszy wygląd strony, nowe możliwości, mam nadzieję, że dotrę również do większej liczby czytelników.

Otóż od grudnia pracowałam wraz z informatykiem nad nową stroną, z domeną, hostingiem i innymi bajerami, na których jeszcze nie za bardzo się znam, ale z czasem myślę, że dojdę do wprawy podczas codziennego administrowania strony :P

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzanie dotychczasowego bloga,  "Moja Domowa Światynia - Kuchnia Haim" , za wszelkie komentarze.
Jest mi niezmiernie miło, że przez te 2,5 miesiąca blogowania odwiedziło mnie ponad 25 000 osób !
Dla mnie to duży sukces, bo przyznam się szczerze, że na początku myślałam, że nikt tu nie zaglądnie, przecież jest w internecie tak mnóstwo blogów i stron internetowych o tematyce kulinarnej, że mojego, to jak "igły w stogu siana" szukać ;-)

A jednak, Ci, co chcieli, znaleźli.
To dzięki Wam, odwiedzającym, mam chęć pisać i wstawiać nowe przepisy.
To dzięki Wam istnieje ten blog.

I tak też myślę, że będzie z moją nową stroną, na którą już teraz bardzo serdecznie Was zapraszam, niech zacznie żyć swoim tempem, niech rozwija skrzydła, tak jak i ja, gdy powiadamiam Was o tym, że jest coś nowego :-)


Tutaj nie będę już pisać, wszystkie przepisy stąd jak i wiele, wiele innych, które będą się pojawiać, znajdziecie na nowej stronie:

www.kuchniahaim.pl

czyli

Moja Domowa Świątynia Smaku




Dziękuję serdecznie również firmie Amkomp z Tczewa, bez której nie powstałaby nowa strona :-)


Pozdrawiam Was cieplutko - Asia (Haim) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz